GMINA PRZYJAZNA INWESTOROM

Co to jest

 

SAMORZĄDOWA AKADEMIA PROMOCJI (SAP)
jest projektem szkoleniowo-edukacyjnym ukierunkowanym
na wsparcie pracowników samorządowych w zakresie
ich przygotowania do prowadzenia działań promocyjnych oraz dziedzin towarzyszących promocji.

Jest to program autorski, przygotowany
przez Pawła Kolasa (JODKA Consulting)
.

Podstawowe moduły projektu realizowano
od roku 2006 (obecnie zawieszona). We współpracy z Związkiem Miast Polskich realizowana jest część SAP
pod tytułem Samorządowa Akademia
Promocji 'Edycja dla Miast'.

 

Jak działa

 

Projekt zakłada przekazanie wiedzy i umiejętności (w formie wykładów, warsztatów
i konsultacji w gminach) potrzebnych do przygotowania akcji promocyjnych
dla pracowników samorządowych w następujących modułach: promocja gospodarcza (produkt: materiały promocji gospodarczej), oferta inwestycyjna i jej obsługa (produkt: prezentacja multimedialna i zespół przygotowany
do obsługi zapytań inwestorskich) oraz turystyka w programach UE (produkt: praktyka aplikacyjna branż turystycznych i pokrewnych - wniosek o wsparcie UE)
. Nowymi elementami SAP są szkolenia dotyczące negocjacji biznesowych
(kultury negocjacyjne) oraz warsztaty opracowań promocyjnych (promocja gospodarcza, turystyczna i ogólna).

 

Produktami towarzyszącymi SAP są również: autorskie strategie promocji pisane
w zespołach, publikacje materiałów promocji gospodarczej, produkty promocyjne związane z turystyką, przygotowanie filmów promocyjnych, treningi zespołów obsługujących kwestie europejskie, przygotowanie Gminnego Punktu Obsługi Biznesu/Inwestorów w instytucjach włączonych do projektu etc.
 

Dla kogo jest SAP

 

Projekt jest przeznaczony dla samorządów, które chcą poważnie promować swoje atuty, rozwijać je i mają dość, rabunkowej działalności firm i agencji reklamowych, zainteresowanych 'robieniem pieniędzy na samorządzie'.

 

Podejmowane działania zakładają stałą współpracę i autorskie rozwiązania dostosowane do potrzeb odbiorcy. Zakładają pracę z urzędnikami samorządowymi zakończona konkretnymi produktami. Udział w projekcie to poważne obciążenie pracowników zgłoszonych do programu.

 

Formułą SAP jest 'praca organiczna'. Jeśli potencjalny klient SAP nie ma atutów wartych promocji, w tym programie usłyszy po raz pierwszy od firmy konsultingowej, co musi zrobić, zanim zabierze się do będzie mogła rozpocząć poważną promocję.

 

Kto to robi

 

Ludzie z odpowiednim doświadczeniem i stażem. Praktycy. Zamawiający otrzymuje biogramy osób, które będą dla niego pracować i ma możliwość wyborów najodpowiedniejszych dla organizacji wykładowców.

 

Eksperci - wykładowcy - trenerzy

 

Copyright 2004 JODKA Consulting

e-mail: jodka@jodka.pl

  w e b m a s t e r